نویسنده

عنوان

نتایج

۱

۱۳۹۰

صفارزاده و همکاران

بررسی تاثیر عوامل زمینه­ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف­ کنندگان جوان

یافته­های پژوهش نشان می­دهد که عوامل زمینه­ای تاثیر چندانی بر تغییر دادن برند ندارند. دیگر یافته­های پژوهش نشان می­دهد که معیارهای وفاداری به برند نسبت به معیارهای تغییر دادن برند بر روی فرایند تصمیم خرید تاثیر بیشتری دارند. ابتکار و ارزشمندی این مطالعه در این است که دانش خاصی را هم برای مدیران و هم برای پژوهشگران، از طریق مفهوم ساختن و سپس بررسی تجربی نتایج تصمیم خرید، وفاداری به برند و تغییر دادن برند با توجه به عوامل زمینه ای فراهم می آورد.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۲

۱۳۸۹

دهدشتی شاهرخ وهمکاران

مدلی برای سنجش تاثیر قابلیت اعتماد برند بانک­ها بر تعهد وفاداری مشتریان

یافته­های حاصل از پژوهش نشان می­دهد که قابلیت اعتماد برند نقش بسیار مهم و کلیدی در بهبود تمایلات رفتاری مشتریان ایفا می­ کند. بدین معنی که افزایش رضایت مشتریان باعث می­ شود تا به تبلیغ و توصیه بانک خود به دیگران اقدام کرده و نیز گرایش آن­ها به تغییر بانک کاهش یابد.

۳

۱۳۸۹

سیدجوادین و همکاران

ارزیابی تاثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی

نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند و اعتماد، مهم­ترین عامل اثرگذار در الگوهای رفتاری و نگرشی وفاداری مشتری را هستند. ضمن اینکه عوامل اثرگذار بین وفاداری رفتاری در مقابل وفاداری نگرشی ممکن است در زمینه های پژوهش­های مختلف، متفاوت باشد.

۴

۱۳۸۹

گیلانی نیا وموسویان

تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی

نتایج این پژوهش نشان می­دهد که وفاداری، آگاهی و کیفیت بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند و آگاهی از برند نیز از عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند می­باشد.

۵

۱۳۸۸

دیواندری وهمکاران

بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت های کارکردی و غیرکارکردی

نتایج نشان داد که تصور از مزیت­های کارکردی رابطه علی و همبستگی مثبت نسبتا شدیدی با شناخت برند داشته و به عنوان علتی بر ذهنیت­های شکل گرفته در رابطه با برند محسوب می­ شود. بنابراین تعامل فعالیت­های ایجاد برند در راستای ایجاد تصور از ارائه مزیت­های کارکردی توسط برند یک بانک، بر بهبود ارزش ویژه برند بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

۶

۱۳۸۷

حسینی و احمدی نژاد

بررسی تاثیررضایتمندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری ) مطالعه موردی بانک رفاه)

اندازه گیری و بررسی تاثیر ارزش برند با رویکرد رفتاری/بازاریابی بر وفاداری نگرشی و رفتاری در بین ۱۶۲ نفر از مشتریان بانک رفاه در شیراز پرداختند. نتایج این پژوهش نشان داد که ارزش برند بانک رفاه بر وفاداری نگرشی و وفاداری رفتاری اثر مثبت دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...