حمل‌ونقل

 

۰.۱۹۸۸

 

-

 

-

 

-

 

-

 

۰.۰۰۰۶۷۵۹۵۰

 

۰.۱۹۹۵

 

۴۳۳۷۴۷.۳۱

 
 

کالا و خدمات

 

۰.۹۴

 

۰.۰۰۱۶۷۱۵

 

۰.۱۲۷

 

۰.۱۳۹۸۶۱

 

-

 

۰.۰۰۳۷۱۴۹۴۹

 

۱.۲۲

 

۲۶۵۲۴۸۹.۸۴

 
 

مسکن

 

۰.۱۹۵۳

 

-

 

-

 

-

 

-

 

۰.۰۰۳۹۲۸

 

۰.۱۹۹۳

 

۴۳۳۳۱۲.۴۷

 
 

جمع

 

۱.۳۵۲۵

 

۰.۰۲۹۸۷۱۵

 

۰.۱۲۷۶۶۵۳

 

۰.۱۳۹۸۶۱

 

۰.۸

 

۰.۰۰۸۳۲۱

 

۲.۴۶۶۸

 

۵۳۶۳۲۴۷.۴۹

 

جدول شماره ۱۴ : ردپای بوم‌شناختی شهرستان اصفهان (هکتار)
منبع نگارنده
در اینجا مساحت‌های اختصاص داده‌شده به ردپای هر یک از این بخش‌های مصرفی را بر روی نقشه‌های GIS نمایش داده می­ شود. همان‌طور که در نقشه شماره ۵ نشان داده‌شده است برای تأمین غذای مصرفی شهرستان اصفهان به مساحتی بیش از مساحت این شهرستان نیاز است. و ردپای غذای مصرفی شهرستان اصفهان نقاط دیگری از استان اصفهان را، نظیر شهرستان شهرضا، دهاقان، مبارکه، فلاورجان، برخوار، اردستان و نائین را نیز در برمی‌گیرد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

نقشه شماره ۵: ردپای بخش غذای مصرفی در شهرستان اصفهان
منبع: نگارنده
در نقشه شماره ۶ مساحت اختصاص داده‌شده به ردپای بخش حمل­و­نقل نمایش داده‌شده است. بر اساس اطلاعات این نقشه، ردپای ساکنین شهرستان اصفهان در بخش حمل‌ونقل فقط در محدوده این شهرستان واقع‌شده است.
نقشه شماره۶: ردپای بخش حمل‌ونقل در شهرستان اصفهان
منبع: نگارنده
در نقشه شماره ۷ مساحت اختصاص داده‌شده به ردپای بخش کالا­ و ­خدمات ساکنین شهرستان اصفهان نمایش داده‌شده است. همان‌طور که مشاهده می­ شود بخش کالا و خدمات مساحت بیشتری را نسبت به بخش‌های دیگر به خود اختصاص داده است، که علاوه بر شهرستان اصفهان بخش­هایی از شهرستان­های دیگر استان اصفهان نظیر شهرستان شهرضا، دهاقان، مبارکه، فلاورجان، برخوار، خمینی‌شهر، اردستان و نائین و بخش‌هایی از استان‌های فارس و یزد را نیز شامل می­ شود.
نقشه شماره ۷: ردپای بخش کالا و خدمات در شهرستان اصفهان
منبع نگارنده
در نقشه شماره ۸ مساحت اختصاص داده‌شده به ردپای بخش مسکن ساکنین شهرستان اصفهان نمایش داده‌شده است. همان‌طور که مشاهده می­ شود بر اساس اطلاعات این نقشه، ردپای ساکنین شهرستان اصفهان در بخش مسکن فقط در محدوده این شهرستان واقع‌شده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...