۳-۹-۱. آمار توصیفی ۸۸
۳-۹-۲. آمار استنباطی ۸۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها ۹۰
۴-۱. مقدمه ۹۱
۴-۲. تحلیل توصیفی داده‌ها ۹۱
۴-۳. تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه‌ها ۹۶
۴-۳-۱. آزمون فرضیه‌ها ۹۶
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادها ۱۱۱
۵-۱. مقدمه ۱۱۲
۵-۲. نتایج به دست آمده ازآمار توصیفی ۱۱۳
۵-۳. نتایج به دست آمده از آمار استنباطی ۱۱۳
۵-۴. نتایج آزمون فرضیات تحقیق و مقایسه نتایج با پیشینه تحقیق ۱۱۳
۵-۴-۱. نتایج آزمون فرضیات اصلی تحقیق ۱۱۳
۵-۴-۱-۱. نتایج آزمون فرضیه اصلی اول ۱۱۳
۵-۴-۱-۲. نتایج آزمون فرضیه اصلی دوم ۱۱۴
۵-۴-۱-۳. نتایج آزمون فرضیه اصلی سوم ۱۱۴
۵-۴-۱-۴. نتایج آزمون فرضیه اصلی چهارم ۱۱۵
۵-۴-۱-۵. نتایج آزمون فرضیه اصلی پنجم ۱۱۵
۵-۴-۲. نتایج آزمون فرضیات فرعی تحقیق ۱۱۶
۵-۴-۲-۱. نتایج آزمون فرضیه‌های فرعی اول و فرعی پنجم ۱۱۶
۵-۴-۲-۲. نتایج آزمون فرضیه‌های فرعی دوم و فرعی ششم ۱۱۶
۵-۴-۲-۳. نتایج آزمون فرضیه‌های فرعی سوم و هفتم ۱۱۶
۵-۴-۲-۴. نتایج آزمون فرضیه‌های فرعی چهارم و هشتم ۱۱۷
۵-۵. مدل نهایی تحقیق ۱۱۷
۵-۶. پیشنهادها و محدودیت‌های تحقیق ۱۱۸
۵-۶-۱. محدویت‌های تحقیق ۱۱۸
۵-۶-۲. پیشنهادای کاربردی ۱۱۹
۵-۶-۲-۱. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه اصلی ۱و۲ (تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۱۹
۵-۶-۲-۲. پیشنهاد‌های مرتبط با فرضیه اصلی ۳ و ۵ (تاثیر رضایت مشتری بر وفاداری مشتری و تاثیر رضایت مشتری بر حفظ مشتری) ۱۱۹
۵-۶-۲-۳. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه اصلی ۴ (تاثیر وفاداری مشتری بر حفظ مشتری) ۱۲۰
۵-۶-۲-۴. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی اول و پنجم( تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۰
۵-۶-۲-۵. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی دوم و ششم(تاثیر تعهد بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۱
۵-۶-۲-۶. پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی سوم و هفتم (تاثیر مدیریت ارتباطات بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۱
۵-۶-۲-۷. پیشنهادهای مربوط با فرضیه فرعی چهارم و هشتم (تاثیر مدیریت تعارض بر وفاداری مشتری و رضایت مشتری) ۱۲۲
۵-۶-۳. پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آتی ۱۲۳

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

منابع و مآخذ ۱۲۴
الف) منابع فارسی ۱۲۵
ب) منابع انگلیسی ۱۲۷
پیوست‌ها ۱۳۰
چکیده انگلیسی ۱۵۸
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۲-۱) انواع وفاداری ۵۷
جدول (۲-۲) ابعاد وفاداری ۵۹
جدول (۲-۳) تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه حفظ مشتری ۷۰
جدول (۲-۴) برخی تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه حفظ مشتری ۷۱
جدول (۳-۲) منابع، شاخص‌ها و سوالات پرسشنامه ۸۵
جدول (۳-۳) جدول پایایی سوالات پرسشنامه ۸۷

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...