مطالب پایان نامه ها با موضوع منابع کسب دانش تغذیهای دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی ... |
یافتهها: نتایج نشان داد که بیشترین منبع کسب دانش در زمینه تغذیه و ابعاد آن راهنمایی خانواده میباشد و استفاده از کتابهای درسی، رسانه ها و راهنمایی معلم به ترتیب اولویتهای بعدی دانشآموزان در زمینه تغذیه بودند. کسب دانش در زمینه تغذیه و ابعاد آن از طریق کتب درسی بیشترین میزان استفاده در زمینه سلامت غذایی دارد و بیشترین میزان استفاده کسب دانش از طریق آموزش معلمان در زمینه تغذیه و ابعاد آن در زمینه دستهبندی غذایی میباشد.
نتیجهگیری: با توجه به نقش کمرنگ مدرسه و به ویژه معلم، میتوان با گذاشتن کلاسهای فوق برنامه و یا آموزش تغذیه، دانشآموزان و والدین آنها را در مورد عادتهای غذایی خوب و ارائه انتخابهای غذایی سالم، آگاه نمود.
کلیدواژهها: برنامههای درسی، آگاهی تغذیهای، مدل ویسکانسین، مقطع چهارم ابتدایی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه ۲
۱-۲ بیان مسأله ۴
۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۷
۱-۴ اهداف پژوهش ۹
۱-۴-۱ اهداف کلی ۹
۱-۴-۲ اهداف جزئی ۱۰
۱-۵ سؤالات پژوهش ۱۰
۱-۶ تعریف متغیر ۱۱
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱ مبانی نظری پژوهش ۱۳
۲-۱-۱ تغذیه ۱۳
۲-۱-۲ هرم غذایی ۱۴
۲-۱-۳ گروههای غذایی ۱۵
۲-۱-۴ الگوهای غذایی ۱۸
۲-۱-۵ الگوهای غذایی غالب در ایران ۱۸
۲-۱-۶ فواید ارزیابی الگوهای غذایی ۲۰
۲-۱-۷ نیازهای تغذیهای در سنین دبستان ۲۲
۲-۱-۸ رفتارهای تغذیهای نامطلوب در کودکان سنین مدرسه ۲۵
۲-۱-۹ آموزش تغذیه ۲۷
۲-۱-۱۰ مفاهیم آموزش تغذیه نوجوانان ۲۹
۲-۱-۱۱ مدل یادگیری تجربی ۳۲
۲-۱-۱۲ سازماندهی معیارها ۳۲
۲-۱-۱۳ معیارهای آکادمیک مدل ویسکانسین برای آموزش تغذیه ۳۳
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۲-۱-۱۴ استانداردهای آموزش تغذیه ویسکانسین ۳۸
۲-۱-۱۵ هدف استانداردهای آموزشی تغذیه ویسکانسین ۳۹
۲-۱-۱۶ استفاده از استانداردهای آموزش تغذیه ویسکانسین ۳۹
۲-۱-۱۷ تعریف برنامه آموزشی در ارتباط با استانداردها ۴۰
۲-۱-۱۸ به کارگیری استانداردهای آموزش تغذیه در برنامه آموزشی ۴۰
۲-۱-۱۹ آموزش تغذیه و سیاستهای تندرستی حوزه مدرسه ۴۱
۲-۱-۲۰ آموزش تغذیه خارج از ایام مدرسه ۴۱
۲-۱-۲۱ آموزش تغذیه با کیفیت ۴۲
۲-۱-۲۲ منابع کسب دانش تغذیهای ۴۲
۲-۲ پیشینه پژوهش ۴۳
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه ۴۹
۳-۱ روش پژوهش ۴۹
۳-۲ جامعه آماری ۴۹
۳-۳ نمونه و روش نمونهگیری ۴۹
۳-۴ ابزار گردآوری دادهها ۴۹
۳-۵ روش تجزیه و تحلیل دادهها ۵۰
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
۴-۱ مقدمه ۵۲
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-09-11] [ 03:01:00 ب.ظ ]
|