فایل های پایان نامه درباره : طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار- ... |
بازاریابی پایدار: فرهنگ سازی از طریق ایجاد سایت در شبکه های اجتماعی(اطلاع رسانی فرهنگ و تمدن ایرانی)، تولید و سرمایه گذاری در صنایع دستی.
رضایت گردشگر: ارائه خدمات VIP به گردشگران، آشنا بودن راهنمای گردشگران با زبان و فرهنگ آنان.
اعتماد گردشگر: ایجاد امنیت مالی و جانی برای گردشگران.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
وفاداری گردشگر: تورهای گردشگری برای گردشگران خارجی هردو بار در ماه برنامه ریزی شود. برگزاری همایش های یک روزه در راستای آشنایی گردشگران با پیشینه مکان دیدنی و تاریخی در خود آن محل.
۵-۳-۲: پیشنهادها برای پژوهشیهای آتی
بررسیرابطه بین تبلیغات اینترنتی(فیسبوک،تویتر و…) و جذب گردشگر.
بررسی رابطه بین فرهنگ بومی و کیفیت خدمات در جلب رضایت گردشگر.
۵-۴: محدودیتهای پژوهش
این پژوهش فقط مختص به سازمان گردشگری در استان کرمانشاه و گردشگران مکانهای دیدنی و تاریخی در استان است و قابل تعمیم به سایر مناطق و سازمانهای گردشگری نمیباشد.
عدم همکاری مناسب بعضی از همکاران در سازمان مورد مطالعه و گردشگران به دلیل تصور به احتمال فاش شدن اطلاعات شخصی آنها.
منابع
فهرست منابع و ماخذ:
ارمغان.( ۱۳۸۶ ).توریسم و نقش آن در جغرافیا، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی،اسلام شهر.
احمدی، علی.( ۱۳۸۸ ).”آثار اقتصادی جهانگردی بر توسعه ملی – منطقه ای، سنندج“، هفته نامه ی سیروان، سال یازدهم، شماره ی ۵۴۴، ص ۴.
اسماعیل زاده،حسن.مظفر صرافی.جمیله توکل ینیا.(۱۳۹۰). تحلیلی بر رویکردهای توسعه گردشگری در اجتماعات محلی، علوم محیطی سال نهم، شماره دوم،صص۱۴۲-۱۱۹.
اسلام، علی اکبر.( ۱۳۸۲ ).” برنامه ریزی بازاریابی ، مفاهیم ، الگوها ،ساختارها ، استراتژیه ا"، تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
افتخاری، عبدالرضا؛ مهدوی، داوود.( ۱۳۸۵ ). “راهکارهای توسعه گردشگری روستائی با بهره گرفتن از مدل SWOT: دهستان لواسان کوچک” فصل نامه مدرس علوم انسانی، دوره ۱۰ ،شماره ۲.
اصفهانی، نوشین.(۱۳۹۰). امنیت و جایگاه آن در صنعت جهانگردی ورزشی، پژوهش های مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، سال اول – شماره ۲.
الهی،سیدمجید.یعقوبی،رویا.(۱۳۹۰). معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تأثیر آنها بر رفتار خرید مصرف کننده، فصلنامه علمی پژوهشی،مطالعات مدیریت بهبود و تحول سال بیست یکم،شماره ۶،صص ۱۶۷-۱۸۷.
امین بیدختی،علی اکبر.ماشاا… نظری.(۱۳۸۸).نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری،چشم انداز مدیریت،شماره ۳۲،صص۶۸-۴۹.
تاج علی، معصومه.( ۱۳۸۵ ).بررسی اثرات اقتصادی گردشگران در جمهوری اسلامی ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته علوم اقتصادی، استاد راهنما فاطمه بزازان، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد، دانشگاه الزهراء، تهران.
تقدیسی،احمد. مسعود تقوایی، سیامک پیری.(۱۳۹۱). تحلیلی بر نگرش جامعه میزبان به اثرات اجتماعی - فرهنگی گردشگری شهرستان دالاهو،مجله علمی تخصصی برنامه ریزی فضایی سال دوم، شماره اول،صص۱۴۰-۱۲۱.
تندکار، سیده هدیه.(۱۳۸۷). بازاریابی سبز: نسل آینده بازاریابی، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، ص ۴.
تقدیسی زنجانی، سیمین و دانشور عنبران، فاطمه.(۱۳۸۶ ).”توریسم روستایی، تصویری مجازی یا الگویی حقیقی در برنامه ریزی روستایی“، مجله جغرافیا و توسعه ناحیهای، شماره ی هشتم، صص۱۹۲-۱۷۹.
حاجی نژاد،علی. علی احمدی.(۱۳۸۹). تأثیرات اقتصادی گردشگری تجاری بر مناطق شهری؛ مطالعه موردی شهر بانه،مجله جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای،سال اول، شمار ه ی دوم.
خانی، فضیله. ابوطالب قاسمی وسمه جانی، علی قنبری نسب.(۱۳۸۸). فصلنامه علمی پژوهشی جغرافیای انسانی، سال اول، شماره چهارم، پاییز ۱۳۸۸.
خسروی، عزت الله.( ۱۳۸۸ ).امنیت، مهمترین مؤلفه در جذب توریست، ویژه نامۀ اولین همایش ملی امنیت و توسعه پایدار گردشگری، اصفهان، صص۷۸-۷۳.
دادورخانی،فضیله.مسعود نیک سیرت.(۱۳۸۹).برنامه ریزی راهبردی طبیعت گردی در روستاهای بیابانی،پژوهش های روستایی،شماره ۴،صص ۷۲-۴۳.
دیواندری، علی. گلناز ترکاشوند.(۱۳۸۹). شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک، مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره ۲، شماره ۶، صص ۹۶-۸۳ .
ربانی، رسول.احمد شاهیوندی.محمد منصور دهقان نیا.جعفر ناظرحضرت.(۱۳۹۰). نقش پلیس در تأمین امنیت و جذب گردشگری، فصلنامه مطالعات امنیت اجتماعى،صص۶۰-۳۹.
رنجبر،فیروز.معصومه مقبل.محسن ارسلانی.(۱۳۸۹). بررسی ارتباط شرایط اقلیمی با روند گردشگری سالانه در شهرستان مرودشت، فصل نامه جغرافیای طبیعی، سال سوم، شماره ۷.
رضوانی،محمدرضا.سیدرضا اکبریان رونیزی.عبدالرضا رکن الدین افتخاری.سیدعلی بدری.(۱۳۹۱). تبیین شاخص های محک پایداری در ارزیابی آثار الگوهای گردشگری در نواحی روستایی پیرامون کلان شهرها(مطالعه موردی: نواحی روستایی پیرامون کلان شهر تهران)، پژوهش های جغرافیای انسانی، شماره ی ۸۱، پاییز ۱۳۹۱، صص۹۴-۶۹.
رضوانی،محمدرضا.سیدرضا اکبریان رونیزی.عبدالرضا رکن الدین افتخاری.سیدعلی بدری.(۱۳۹۰).تحلیل مقایسه ای آثار اقتصادی گردشگری خانه های دوم با گردشگری روزانه برنواحی روستایی،بارویکردروستایی،فصلنامه پژوهش های روستایی،دوره ۲،شماره۴.
رضوانی، محمدرضا.( ۱۳۸۲ )."تحلیل روند ایجاد و گسترش خان ههای دوم در نواحی روستایی(مطالعه ی موردی: نواحی روستایی شمال استان تهران)". پژوهش های جغرافیایی. ش ۴۵ ، ص ۵۹-۷۳.
رضایی،حسین.مجید محمدشفیعی.(۱۳۸۸). بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی، بررسی های بازرگانی، شماره ۳،صص۲۷-۱۹.
رنجبران، بهرام و زاهدی، محمود.( ۱۳۷۹). برنامه ریزی توریسم در سطح ملی و منطقه ای ، ترجمه جهاد دانشگاهی، دانشگاه اصفهان.
رعنایی کردشولی،حبیب اله.یاری بوزنجانی،احمداله.(۱۳۹۱). بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین،سال دوم، شماره اول، شماره پیاپی ( ۴)،صص۹۲-۱۶۵.
زاهدی، شمس السادات.( ۱۳۷۷ )."تحلیلی برتبعات توسعه جهانگردی “،فصلنامه مطالعات مدیریت،شماره ۲۰ ،صص۴۳ -۵۳.
زنگی آبادی، علی، جمال محمدی و دیبا زیرک باش.(۱۳۸۵).تحلیل بازار گردشگری داخلی شهر، اصفهان، مجله جغرافیا و توسعه، شماره ۸،انتشارات دانشگاه سیستان و بلوچستان.
سینایی، وحید.( ۱۳۸۰ ).ناکارآمدی، رکود و بحران در جهانگردی ایران، ماهنامه اطلاعات سیاسی واقتصادی، سال شانزدهم، شماره پنجم و ششم.
شارپلی، ریچارد.( ۱۳۸۰ ). گردشگری روستایی. ترجمه رحمت الله منشی زاده و فاطمه نصیری.[تهران]: نشر منشی.
شعبانی فرد، محمد؛ پوراحمد، احمد، حسینی، علی، رشیدی، مصطفی. (۱۳۸۸). بررسی سنجش ظرفیت پذیرش گردشگری شهری و مدل سازی شهرهای گردشگری پایدار از بعد کالبدی (نمونه موردی منطقه ۱۲ تهران). نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، ج ۱۱، ش ۱۴، صص ۷۴-۴۷.
صدرممتاز،ناصر.آقارحیمی،زهرا.(۱۳۸۹).صنعت گردشگری پزشکی درایران:راه کارهایی برای توسعه،مدیریت اطلاعات سلامت(ویژه نامه)،صص۵۲۴-۵۱۶.
صیدایی،اسکندر.زهرا هدایتی مقدم.(۱۳۸۹). نقش امنیت در توسعه گردشگری، فصلنامه تخصصی علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی- واحد شوشتر،سال چهارم، شماره هشتم،صص۱۱۰-۹۷.
صمدی،منصور.محمد نورانی،حسین فارسی زبان.(۱۳۸۸).بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتارخرید در فروشگاه های پوشاک با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری،فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی،شماره ۵۳،صص ۲۳۳-۲۰۳.
صردی ماهکان ، علیرضا .( ۱۳۸۰ ).” بررسی نقش بازاریابی در صنعت جهانگردی شهرستان مقدس مشهد"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
ضرابی،اصغر.صدیف اسلامی پریخانی.(۱۳۸۹). سنجش تأثیرات اقتصادی، اجتماعی- فرهنگی و زیست محیطی توسعه گردشگری، پژوهش های جغرافیای انسانی، شماره ۷۵ ،۵۲-۳۷.
ضرابی، اصغر و مهدی اذانی.( ۱۳۸۰ ).توسعه پایدار در جهان صنعتی و درحال توسعه، مجله رشد آموزش جغرافیا.
ضرغام بروجنی.حمید،مهنانیک بین.(۱۳۹۱).سنجش پایداری توسعه گردشگری درجزیره کیش،فصلنامه پژوهش های اقتصادی،سال ۱۲،شماره۲،صص۱۶۸-۱۳۷.
علامه، سید محسن؛ نکته دان، ایمانه. (۱۳۸۹). بررسی تأثیرکیفیت خدمات بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی هتل های چهار و پنج ستاره اصفهان). مدیریت بازرگانی، دوره ۲، شماره ۵، صص ۱۲۴-۱۰۹.
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-09-11] [ 04:13:00 ب.ظ ]
|