شکل ۴-۲۰ میزان CO2 خروجی از اگزوز خودرو سایپا در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۴۸
خروجی از اگزوز خودرو پراید در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۴۸
شکل ۴-۲۲ میزان CO2 خروجی از اگزوز خودرو زامیاد در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۴۹
خروجی از اگزوز خودروهای کمپانی ایران خودرو در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا۱۳۸۹ ۵۰
شکل ۴-۲۴ میزان CO2 خروجی از اگزوز خودرو ۲۰۶ در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۰
خروجی از اگزوز خودرو پژو GLX در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۱
خروجی از اگزوز خودرو پارس در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۲
خروجی از اگزوز خودرو سمند در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۲
خروجی از اگزوز خودرو پیکان در فاصله سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳ ۵۳
خروجی از اگزوز خودرو وانت پیکان در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۴
خروجی از اگزوز خودرو ال۹۰ در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ ۵۴
خروجی از اگزوز خودرو روآ در فاصله سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ ۵۵
خروجی از اگزوز خودروهای دو کمپانی ایران خودرو و سایپا در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۶
شکل ۴-۳۳ میزان HC خروجی از اگزوز خودروهای کمپانی سایپا در فاصله سال‌های ۱۳۸۳تا ۱۳۸۹ ۵۶
شکل ۴-۳۴ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو پراید در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۷
شکل ۴-۳۵ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو زامیاد در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۸
شکل ۴-۳۶ میزان HC خروجی از اگزوز خودروهای کمپانی ایران خودرو در فاصله سال‌های ۱۳۸۳تا ۱۳۸۹ ۵۸
شکل ۴-۳۷ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو ۲۰۶ در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۵۹
شکل ۴-۳۸ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو پژو GLX در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۶۰
شکل ۴-۳۹ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو پارس در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۶۰
شکل ۴-۴۰ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو سمند در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۶۱
شکل ۴-۴۱ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو پیکان در فاصله سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳ ۶۲
شکل ۴-۴۲ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو وانت پیکان در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ ۶۲
شکل ۴-۴۳ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو ال۹۰ در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ ۶۳
شکل ۴-۴۴ میزان HC خروجی از اگزوز خودرو روآ در فاصله سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ ۶۴
شکل ۴-۴۵ میزان HC خروجی از اگزوز خودروهای دو کمپانی ایران خودرو و سایپا در فاصله سال‌های ۱۳۸۳تا ۱۳۸۹ ۶۴
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب مدل خودرو ۳۱
جدول ۴-۲: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب نوع کمپانی ۳۲
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب سال ۳۳
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب داخلی و وارداتی ۳۴
جدول ۴-۵: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب نوع موتور ۳۵
جدول ۴-۶: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب نوع سوخت ۳۶
جدول ۴-۷: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب نوع گاز ۳۷
جدول ۴-۸: توزیع فراوانی خودروهای مورد بررسی بر حسب یورو ۳۸
جدول ۴-۹ خروجی ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون رابطه سال ساخت خودرو با CO 65
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۶۶
جدول ۴-۱۱ خروجی ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون رابطه ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون رابطه سال ساخت خودرو با HC 66
۶۷
جدول ۴-۱۳ خروجی ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون رابطه ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون رابطه سال ساخت خودرو با LANDA 67
جدول ۴-۱۴ خروجی آزمون تی برای مقایسه میزان آلایندگی در خودروهای تولیدی شرکت‌های ایران خورو و سایپا ۶۸
جدول ۴-۱۵ خروجی آزمون تی برای مقایسه میزان آلایندگی در خودروهای بنزین سوز و گاز سوز
۷۰
جدول ۴-۱۶ خروجی آزمون تی برای مقایسه میزان آلایندگی در خودروهای انژکتور و کاربراتور ۷۲
فصل اول
کلیات
۱-۱- مقدمه
هوا مهمترین عنصر حیاتی محیط زیست به شمار می­رود و آلودگی آن تندرستی و سلامتی انسان­ها را به خطر می­ اندازد. آلودگی هوا یکی از مشکلات قرن حاضر است که اکثر شهرهای بزرگ جهان با این پدیده رو به رو هستند. در واقع یکی از مهم‌ترین مسائل زیست محیطی به شمار می‌رود که به خودی خود می‌تواند زمینه­ ساز بسیاری از خطرهای زیست محیطی دیگر باشد (خزاعی و همکاران، ۱۳۹۱). گسترش بی­رویه شهرها و شهرنشینی و نیز رشد بخش صنعت به خصوص در مجاورت شهرهای بزرگ و پرجمعیت و ترکیب آن­ها با مجموعه عوامل طبیعی و اقلیمی نه تنها باعث افزایش آلودگی هوای شهرها شده، بلکه تغییراتی را در اقلیم جهانی به وجود آورده که در سال­های اخیر به شدت مورد توجه محققان و برنامه­ ریزان قرار گرفته است. عوامل ایجاد آلودگی هوا زیاد هستند و یکی از مهمترین آنها وسایل نقلیه هستند که در زندگی ماشینی امروز به شدت مورد نیازند. لذا در طراحی، تولید و استفاده از آنها باید طوری عمل شود که حداقل آلایندگی برای محیط زیست ایجاد گردد. امروزه سعی سازندگان خودرو بر تولید خودروهایی با کمترین میزان آلایندگی است (صالحی تینونی و همکاران، ۱۳۹۱). پژوهش حاضر در ۵ فصل (کلیات، سوابق پژوهش، نتایج یافته­ ها و بحث و نتیجه­گیری) به بررسی می ­پردازد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...