۱۶۳/۰

سطح معناداری

از آن جا که سطح معناداری آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای تمامی متغیر ها بالای ۰۵/۰ می­باشد در نتیجه توزیع داده ­ها نرمال بوده و می توان از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده نمود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۴-۳ مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات
سوالات ۱ تا ۳ مربوط به متغیر تبلیغات می باشد. همانطور که در خروجی تحلیل عاملی (شکل ۴-۵) مشاهده می شود تمامی سوالات دارای بار عاملی بزرگتر از ۷/۰ می باشند و مدل تأیید می‏شود. همچنین بار عاملی سوالات از معناداری بسیار بالایی برخوردار می باشند (شکل ۴-۶). در نتیجه تحلیل عاملی متغیر تبلیغات تأیید می شود.

شکل ۴-۵ تحلیل عاملی متغیر تبلیغات در حالت ضرایب تخمین استاندارد

شکل ۴-۶ تحلیل عاملی متغیر تبلیغات در حالت ضرایب معناداری
۴-۴ مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش
همانطور که در خروجی ها (۴-۷ ) مشخص می باشد بار عاملی سوالات بالاتر از ۶/۰ می باشد و از معناداری بسیار بالایی برخوردار می باشند (شکل ۴-۸). در نتیجه تحلیل عاملی تأییدی برای متغیر پیشبرد فروش نیز تأیید شد.

شکل ۴-۷ تحلیل عاملی متغیر پیشبرد فروش در حالت ضرایب تخمین استاندارد

شکل ۴-۸ تحلیل عاملی متغیر پیشبرد فروش در حالت ضرایب معناداری
۴-۵ مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی
همان گونه که در خروجی تحلیل عاملی تأییدی متغیر روابط عمومی مشاهده می شود (شکل ۴-۹)تمامی سوالات دارای بار عاملی بیشتر از ۶/۰ می باشند. همچنین بار های عاملی مدل از معناداری بسیار بالایی برخوردار می باشند (شکل ۴-۱۰).

شکل ۴-۹ مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت ضرایب تخمین استاندارد

شکل ۴-۱۰ مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت ضرایب معناداری
۴-۶ مدل اندازه گیری متغیر وفاداری به برند
همانطور که در خروجی ها (۴-۱۱ ) مشخص می باشد بار عاملی تمامی سوالات بالاتر از ۶/۰ می باشد و از معناداری بسیار بالایی برخوردار می باشند (شکل ۴-۱۲). در نتیجه تحلیل عاملی تأییدی برای متغیر وفاداری به برند نیز تأیید شد.

شکل ۴-۱۱ تحلیل عاملی متغیر وفاداری به برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد

شکل ۴-۱۲ تحلیل عاملی متغیر وفاداری به برند در حالت ضرایب معناداری
۴-۷ مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند
همانطور که در خروجی ها (۴-۱۳ ) مشخص می باشد بار عاملی تمامی سوالات بالاتر از ۵/۰ می باشد . اما مدل از شاخص برازش مناسبی برخوردار نمی باشد و نسبت کای دو به df بسیار بالا می باشد. در نتیجه در مدل اصلاحاتی انجام می دهیم. همان گونه که مشاهده می شود شاخص های برازش پس از اصلاح بهبود یافته است (شکل ۴-۱۴) و از معناداری بسیار بالایی برخوردار می باشند (شکل ۴-۱۵). در نتیجه تحلیل عاملی تأییدی برای متغیر آگاهی از برند نیز تأیید شد.

شکل ۴-۱۳ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح

شکل ۴-۱۴ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد پس از اصلاح

شکل ۴-۱۵ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب معناداری
۴-۸ مدل اندازه گیری متغیر کیفیت ادراک شده
همانطور که در خروجی ها (شکل ۴-۱۶ ) مشخص می باشد بار عاملی تمامی سوالات بالاتر از ۵/۰ می باشد اما نسبت کای دو به df بالا می باشد. پس از انجام اصلاحات مدل به صورت (شکل ۴-۱۷) درمی­آید و از معناداری بسیار بالایی برخوردار می باشند (شکل ۴-۱۸). در نتیجه تحلیل عاملی تأییدی برای متغیر کیفیت ادراک شده نیز تأیید شد.

شکل ۴-۱۶ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح

شکل ۴-۱۷ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب تخمین استاندارد پس از اصلاح

شکل ۴-۱۸ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب معناداری
۴-۹ مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند
همانطور که در خروجی ها (۴-۱۹ ) مشخص می باشد بار عاملی تمامی سوالات بالاتر از ۵/۰ می باشد و از معناداری بسیار بالایی برخوردار می باشند (شکل ۴-۲۰). در نتیجه تحلیل عاملی تأییدی برای متغیر تداعی برند نیز تأیید شد.

شکل ۴-۱۹ تحلیل عاملی متغیر تداعی برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...