۶

استفاده وبکارگیری فنآوری اطلاعات دارای همبستگی مثبت با بهره مندی وپذیرش تغییرات در زمانیکه افراد بطورمستقل دارای انگیزهی استفاده وبکارگیری فنآوری اطلاعات می‎باشند.

نتایج تحقیق حاضر نیز نشان داد که استفاده و بکارگیری فن آوری اطلاعات دارای همبستگی مثبت با بهره‏مندی و پذیرش تغییرات در زمانی که افراد بطور مستقل دارای انگیزهی استفاده و بکارگیری فن آوری اطلاعات می‎باشند، (p<0/01) می باشد

پیشنهادهای تحقیق
ییشنهادات ناشی از نتایج تحقیق

۷

انگیزش نقش متغیرتعدیلگری دررابطه مثبت بین بهره مندی، پذیرش تغییر وبکارگیری فنآوری اطلاعات با حمایت سازمانی ادراک شده را ایفا می کند.

نتایج تحقیق حاضر نشان داد که انگیزش نقش متغیر تعدیل گری در رابطه مثبت بین بهره مندی، پذیرش تغییر و بکارگیری فن آوری اطلاعات با حمایت سازمانی ادراک شده را ایفا(p<0/05) نمی‏کند.

۸

انگیزش نقش متغیرتعدیل گری دررابطه مثبت بین بهره مندی،پذیرش تغییروبکارگیری فنآ وری اطلاعات اعدالت توزیعی را ایفامی کند.

نتایج تحقیق حاضر نشان داد که انگیزش نقش متغیر تعدیل گری در رابطه مثبت بین بهره مندی، پذیرش تغییر و بکارگیری فن آوری اطلاعات با عدالت توزیعی را ایفا(p<0/05) نمی کند.

۹

حمایت سازمانی ادراک شده درسازمان سرمایه گذاری وکمکهای اقتصادی وفنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

نتایج تحقیق حاضر نشان داد که حمایت سازمانی ادراک شده در سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

۱۰

عدالت توزیعی درسازمان سرمایه گذاری وکمکهای اقتصادی وفنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

نتایج تحقیق حاضر نشان داد که عدالت توزیعی در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

۱۱

واکنش به فن آوری اطلاعات نوین و ابعاد آن درسازمانسرمایه گذاری وکمکهای اقتصادی وفنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

نتایج تحقیق حاضر نشان داد کهواکنش به فن آوری اطلاعات نوین و ابعاد آن در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

۱۲

انگیزش شغلی(انگیزش درونی، بی انگیزگی بیرونی، تنظیم همانند سازی شده، تنظیم بیرونی)درسازمان سرمایهگذاری وکمکهای اقتصادی وفنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

نتایج تحقیق حاضر نشان داد کهانگیزش شغلی(انگیزش درونی، بی انگیزگی بیرونی، تنظیم همانند سازی شده، تنظیم بیرونی)در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

۵-۱-۵ – بی انگیزگی بیرونی دارای رابطه منفی بااستفاده ازفنآوری اطلاعات می باشد.
باید شرایطی در سازمان فراهم شود (از بعد انگیزش) که کارکنان به نحوی به شغل خود انگیزه داشته باشند اگر در سازمان دیگر هم شغلی به آنان پیشنهاد می شود در این سازمان بمانند و به سازمان تعهد و تعصب داشته باشند و خود را یکی از اعضای سازمان دانسته که همواره پیشبرد اهداف سازمان برای همه اعضای آن مد نظر باشد و در قبال آن سازمان نیز تمامی تعهدات خود و عوامل انگیزشی لازم را برای پرسنل متعهد خود ایفا نماید. ( سوال ۲۶ و ۲۷)

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۱-۶- استفاده وبکارگیری فنآوری اطلاعات دارای همبستگی مثبت بابهره مندی وپذیرش تغییرات درزمانیکه افراد بطورمستقل دارای انگیزه ی استفاده وبکارگیری فنآوری اطلاعات می‎باشند.
سازمان باید با برقراری دوره های آموزشی توسط دفتر آموزش سازمان کارکنان را برای تغییرات فن آوری آماده سازد و از طریق ایجاد انگیزه پرسنل را تشویق به شرکت در کلاسهای فوق نماید از جمله ارائه گواهینامه آموزشی که می تواند برگ مثبتی در پرونده پرسنلی افراد باشد و آنان از موفقیت موجود به سمت مطلوبیت سوق دهد. ( سوال ۴۵ و ۴۴)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...