تدارکات

 

انبار‌داری

 

انتقال

 

پردازش سفارشات

 

زمان‌بندی تولید

 

زمان حمل کالا

 

بسته بندی

 
 

زنجیره تامین

 

۰٫۴۴

 

۰٫۵۹

 

۰٫۷۳

 

۰٫۶۷

 

۰٫۸۲

 

۰٫۸۷

 

۰٫۷۷

 

همانطور که مشاهده می‌شود بعد از اصلاح مدل میزان تاثیر تدارکات در زنجیره تامین ۰٫۴۴ گزارش شده است و همین میزان برای تاثیر انبار‌داری بر زنجیره تامین مقدار ۰٫۵۹ گزارش شده است. تاثیر انتقال بر زنجیره تامین ۰٫۷۳ و میزان تاثیر پردازش سفارشات بر زنجیره تامین ۰٫۶۷ و همین میزان برای متغیر زمان‌بندی تولید ۰٫۸۲ گزارش شده است. زمان حمل کالا به مقدار ۰٫۸۷ تاثیر بر زنجیره تامین داشته و بسته‌بندی نیز میزان تاثیر ۰٫۷۷ را بر زنجیره تامین دارا می‌باشد، که نشان میدهد تاثیر زمان حمل کالا بر زنجیره تامین بیشتر از همه متغیر‌ها دارای تاثیر بوده و تاثیر تدارکات بر زنجیره تامین کمترین تاثیر است.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

مدل ۴-۸-۳: مقادیر t برای بررسی معنی داری پارامتر های مدل برازش یافته
مقادیر محاسبه شده t برای هر یک از بار های عاملی هر نشانگر باقی مانده با سازه یا متغیر پنهان خود بالای ۹۶/۱ است؛ لذا می‌توان هم سویی سوالات پرسشنامه برای اندازه گیری مفاهیم را در این مرحله معتبر نشان داد. در واقع نتایج جدول فوق نشان می‌دهد آنچه محقق توسط سوالات پرسشنامه قصد سنجش آن‌ها را داشته است توسط این ابزار محقق شده است؛ لذا روابط بین سازه‌ها یا متغیر های پنهان قابل استناد است. برای آنکه نشان دهیم این مقادیر به دست آمده تا چه حد با واقعیت‌های موجود در مدل تطابق دارد باید شاخص‌های برازش مورد مطالعه قرار گیرد. همچنین با توجه به بار های عاملی موجود در هر یک از ابعاد می‌توان در مورد اهمیت هر یک از نشانگرها تصمیم گیری نمود. مشخصاً نشانگرهایی که از اندازه گیری هر یک از سازه‌ها کنار گذاشته شده‌اند دارای بار مفهومی و آماری مناسبی برای اندازه گیری مفهوم مورد نظر محقق نیستند.
جدول۴-۵۵ نتایج مدل اندازه گیری اصلاح شده و مقادیر T

 

ردیف

 

متغیر های پنهان مدل

 

سوالات مربوط به متغیر

 

مقدار T

 

p-value

 
 

۱

 

تدارکات

 

سوال ۱

 

—-

 

کمتر از ۰٫۰۵

 
 

سوال ۲

 

۷٫۱۸

 

کمتر از ۰٫۰۵

 
 

سوال ۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...