پایان نامه در رابطه با : الگوی ارتباطات میان فرهنگی در اسلام- فایل ۴۶ |
- همان ↑
- Otten and Geppert, 2009 ↑
- Berry, 1997 ↑
- phonetic ↑
- phonemic ↑
- ibid, p59 ↑
- Brandt, “On Interculturality: …” ۲۰۰۸ ↑
- Charles Braithwaite’s, 1990 ↑
- ibid, p65 ↑
- space ↑
- جورج رتیزر، نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر، ۱۳۸۳، ص ۲۹۲٫ ↑
- همان، ص ۲۹۵، در: خانمحمدی، تحلیلی بر سیره ارتباطی میانفردی پیامبر اسلام، ۱۳۸۸ ↑
- Delgado, 2002; Putnam & Pacanowsky, 1983 ↑
- Martin and Thomas, ibid, p66 ↑
- Martin and Thomas, ibid, p66 ↑
- ibid, p71 ↑
- Cf: Howard, Connecting the World to the Word. ↑
- ibid, p72-73 ↑
- Communicative Approach ↑
-
-
- این رویکرد را بیشتر از رویکردهای دیگر توضیح خواهم داد چون از نظر مسیری که برای تعریف ارزشهای و هنجارها پیشنهاد میکند قابل مقایسه با رویکرد دینی است. ↑
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
-
- Evanoff, 2005 ↑
- normative ↑
- نک: فوکویاما، پایان تاریخ. ↑
- Evanoff, 2011 ↑
- “different worlds” ↑
- incommensurable ↑
- Evanoff, 2011 ↑
- naturalistic fallacy ↑
- Evanoff, A Communicative Approach to Intercultural Dialogue on Ethics, 2005 ↑
- Intracultural communicatiom ↑
- Cf: Giddens, The constitution of society, 1984. ↑
- Intercultural communicatiom ↑
- Evanoff, Intercultural Ethics: A Constructivist Approach, 2011 ↑
- position ↑
- Constant Asymmetric Comparative Method ↑
- برای مطالعه بیشتر درباره این روش، ر.ک: پاکتچی،۱۳۹۱ ↑
- statements ↑
- interviews ↑
- themes ↑
- Mills, Melinda C(2008),” Comparative Analysis” in The Encyclopedia of qualitative research methods, Lisa M. Given. (ed), London, SAGE Publications Ltd.p100 ↑
- فرامرز قراملکی، احد، اصول و فنون پژوهش در گستره دین پژوهی، ۱۳۸۳ ↑
- زمر: ۹ ↑
- فرامرز قراملکی، روششناسی مطالعات دینی، ۱۳۹۲، ص ۲۹۵٫ ↑
- فلیک، روش تحقیق کیفی؛ ۱۳۷۸، ص ۳۴۸-۳۴۹٫ ↑
- در خصوص این روش، ر.ک: سلیمی،علی؛ «درونمایههای یک نظریه ارتباطات میانفرهنگی در آموزههای قرآن»؛ دوفصلنامه اسلام و علوم اجتماعی، س ۲، ش، پائیز و زمستان ۱۳۸۹، صص ۷-۳۸ ↑
- در این خصوص میتوان از روشهای مرسوم در پژوهشهای دینی، همچون تنقیح مناط و یا الغای خصوصیت نیز بهره برد.(در کارایی این روش برای مطالعات دینی، ر.ک: هادی عظیمی گرگانی، معناشناسی تنقیح مناط: مقارنه با مفاهیم مشابه و روششناسی آن، مطالعات اسلامی، فقه و اصول، سال ۴۴، ش پیاپی۹، پاییز ۱۳۹۱) ↑
- این برداشت ناظر بهراهبردی بودن الگو( بهمثابهنقشه راه) است. ↑
- بانشی، فلسفه حرکت و تاملی بر روششناسی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ↑
- رجبی، ۱۳۸۸ ↑
- لَّکِنِ الرَّاسِخُونَ فِی الْعِلْمِ مِنْهُمْ وَالْمُؤْمِنُونَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَالْمُقِیمِینَ الصَّلاَهَ وَالْمُؤْتُونَ الزَّکَاهَ وَالْمُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ أُوْلَئِکَ سَنُؤْتِیهِمْ أَجْرًا عَظِیمًا(نساء: ۱۶۲). ↑
- قرشی، تفسیر احسن الحدیث، ج۲، ص ۴۹۸٫ ↑
- هادوی، نظریه اندیشه مدون، ۱۳۷۷٫ ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-09-11] [ 01:51:00 ب.ظ ]
|