دلاور، علی (۱۳۷۴). مبانی نظری و علی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی، انتشارات رشد، چاپ دوم.
دهشیری، غلامرضا(۱۳۸۰)، هنجاریابی بهره هوش هیجانی بار-اون(EQ_i) در بین دانشجویان دانشگاههای تهران و بررسی ساختار عاملی آن، پیاننامه کارشناسی ارشد سنجش و اندازه گیری، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی.
دیواندری،علی و دلخواه،جلیل(۱۳۸۴)، تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه گیری رضایتمندی بانک ملت بر اساس آن، فصلنامه پژوهشهای بازرگانی،شماره۳۷،ص ۱۸۵- ۲۲۳.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
رسولاف،جلال، رشیدی،داریوش، آقایار و شریفدرآمدی، سیفی،منصور(۱۳۷۹)، شناسایی سطوح نیازها و عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان. فصلنامه بانک و کشاورزی، شماره ۱.
رضاییدولت آبادی،حسین- زینلی،زهرا- شکرچیزاده،زهرا(۱۳۹۰). بررسی میزان هوش رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی. چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۵، صص ۹-۲۵.
سیدجوادین،سیدرضا(۱۳۸۴)، مدیریت کیفیت خدمات، انتشارات نگاه دانش، تهران.
شریفیدرآمدی،پرویز،ساعیارسی،ایرج(۱۳۸۶)، هوش هیجانی و معنویت. انتشارات سپاهان، تهران.
عظیمیسیروس(۱۳۹۰)، اصول روانشناسی عمومی، انتشارات دهخدا، چاپ دهم، تهران، ص۲۵.
فرهنگی،علیاکبر(۱۳۹۰)، هوش معنوی، هوش غایی.
کاتلر،آرمسترانگ(۱۳۸۳)، اصول بازاریابی، ترجمه علی پارسائیان، نشر ادبستان، تهران.
گلچینفرخدیوی،شادی(۱۳۸۶)، پایان نامه کارشناسی ارشد
گنجی،حمزه(۱۳۸۶)، روانشناسی عمومی. نشر ساوالان، تهران، ص ۲۴.
لطفی،محدثه، سیار،سمیه، قلیپور،آرین(۱۳۸۷)،رابطه بین هوش معنوی و سلامت روان افراد ۱۵سال به بالا شهرستان بهشهر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور بهشهر.
فیتزسیمونزی،جیمزای و فیتزسیمونز،موناجی(۱۳۸۲)، کیفیت خدمات ترجمه سید محمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی، تهران.
مهدیلوی،علی(۱۳۸۵)، بررسی و سنجش کیفیت خدمات در بانک پارسیان و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه شهید بهشتی تهران. دانشکده مدیریت و حسابداری.
میلانیفر،بهروز؛ کاووسی،سیدمحمدرضا و سقاییعباس(۱۳۸۳)، روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی، نشر قومس، چاپ دوازدهم، تهران، ص۳۲.
ونوس،داور؛ قادری،میرزا؛ صفائیان،میترا(۱۳۸۱)، روش های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی، انتشارات نگاه دانش، تهران.
وظیفهدوست،حسین و قاسمی، فاطمه(۱۳۸۹)، مفهوم هوش رقابتی؛ رویکردها و کاربردها. ماهنامه تدبیرو شماره ۱۹۷.
-Abdullah, M. Hussain,El-Nassin,A(2001), theory, development of customer satisfaction indew : the Malaysian Index of customer satisfaction “ the 6 th world congerss for toral quality management.
-Anderson, E.W. Fornell & Crossomm.(2000). Foundation of the American customer satisfaction Index, total quality management, Vol.11,No.7pp.869-882.
-Austin, E.J, Saklofske, D.H & Alfred Binet,V(2005). Personality well-being and halth correlates of train emotional intelligence. Personality and individual differences, 38,547-558.
-Aydin, S and Ozer,G(2005). National customer satisfaction indices: An implementation in the Turkish mobile telephone market, marketing.
-Bar-On, R (2006). The Bar-On model of emotional- social intelligence (ESI). Psicothema 18,13-25.
-Brown, T.A , Chorpita, D.F & Barlow ,D.H (1998). Structural relationships among dimensions of DSM-IV anxiety and mood disorders and dimensions of negative affect, positive affect, and autonomic arousal, journal of Abnormal psychology, 107,172-192.
-Brady,M.K, Robertson C.J (2001). Searching for a consensus on yhe antecedent role of service quality and satisfaction: an exploraty cross national study ; journal of business research ; 51(1): 53-60.
-Boyatiz, R. Goleman, D. and Rhee, K (2000). Ciustering competence in emotional intelligence: insights from the emotional competence inventory (ECI). In R. Bar-On and J.D.A.Parker (EDS), Handbook of emotional intelligence, San Francisco: Jessey-Bass.
-Brown, F.W , Brayant,S.E and Reilly, M.D & Watson (2006). Does emotional intelligence- as measured by the EQI influence transformational leadership and/or desirable outcomes? Journal of leadership & organization De94.
-Bruhn, M. Grand, M,A (2000). Theory, development and implementation of national customer satisfaction indices,; the Swiss Index of Customer satisfaction (AWICS); total quality management, vol. 11, No.7,pp. 869-882.
-Bryan, S.P(2004). emotional intelligence and intrerpersonal conversations, consortium research on emotional intelligence.
-Buzan, T(2002). The power of social intelligence, New York: perfect pound publisher.
-Buyatzis ,D & Carrol Sub(2004). Defining the inkblot called emotional intelligence, issus and rscent development in emotional intelligence, veloment, Vol. 27, no5, pp.330-351.
-Caruso,D and Mayer, J.D, Salovey,P , Cantor & Kihlstrom Vernon (2000). Ability measures of emotional intelligence to personality, journal of personality assessement, 2,305-320.
-Clark ,D.A, Steer, R.A & beck,A.T (1998).common and specific dimensions of self reported anaxiety and depression: for the cognitive and tripartite models, journal of Abnormal Psychology, 103. 645-654.
-Collier Joel, E and Bienstock Carol (2006). Measuring service quality in E-Retailing. journal of Abnormal Psychology, 100. 316-336.
-Curry, A, and Penman, S (2003). The relative importance of technology in enhancing customer relationships banking- a scottish perspective; management service quality, 14:4, pp. 331-341.
-Danneil Goleman (2007). Emotional intelligence, imagination cognition and personality, 9, 185-211.
-Davies, and Casler & dick & basu, F.L (1996). ATM user attitudes: a neural network analysis; marketing intelligence and planning; 14:2, pp. 26-32.
-Dogan, T & Cetin, B (2009). Validity, reliability and factional structure of the Turkish version of the Tromo social intelligence scale, educational sciences: theory & practice, 9(2), 709-720.
-Downy, L, papageorgiou, V, and Stough, C (2005). Examining the relationship between leadership, emotional intelligence and intuition in senior female manager; journal leadership & organization. Vol. 27, no.4, pp. 250-264.
-Dozois, D.J.A and Dobson, K. S (2004). The prevention of anxity and psychological association.
-Dwayne, B. Pedro, S.C and Alexandra, M (2004). The role of communication and trust in explaining customer loyalty; European journal of marketing, vol.38, no. 9/10, pp. 1272-1293.
-Eklof, J and Westlud, A.H (2002). The European customer satisfaction index program ; total quality management, vol.13, no.8, pp.1099-106.
-Elfenbein, H.A & Eamons (2006). Team emotional intelligence what it can mean and how it can affect performance, in Druskat, V. Sala, F & Mount, G (Eds), linking emotional intelligence and performance, at work: current research evidence with individuals and group (pp.165-184).
-Fernandez- Brrocal, P & Extremera, N (2005). About emotional intelligence and moral decision, behavioral and brain science. 28, 548-559.
-Fiedler, F.E (1967). A theory of leadership, effectiveness. NcGraw- Hill, N.Y.
-Ford, M. E & Tisak, M.S (1993). A further search for social intelligence, journal of marketing, vol. 56, pp, 196-206.
-Fornell, C (1992). A national satisfaction barometer: the Swedish experience; journal marketing, vol. 56, pp.6-21
-Fornell, C, Johnson, M.D , Anderson, E.W, Cha, J, and Bryant, B,E. (1996). The American customer satisfaction index: nature, purpose and fignings; journal of marketing, vol.60, pp7-18.
-Gaiardelli Paolo, Nicola Saccani and Lucrezia Songini (2007). Performance measurement systems in after sales service: an integrated framework, Int. J. Business Performance management; 9(2): 145-171.
-Gannon, N & Ranzijn (2005). Does EI predict unique variance in life satisfaction beyond IQ and personality? Personality and individual differences, 38. 1353-1364.
-Gardner, L and Stough, C. (2002). Examining the relationship between leadership and emotional intelligence in senion level manager; journal of leadership & organization development, vol.13. no.2.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...