به نظر شما مهمترین علت تبلیغ چنین محصولاتی در حجم گسترده در بکه های ماهواره ای چیست؟نیاز است یا ایجاد نیاز؟

۶

اگر بپذیریم چنین محصولاتی پوشش دهنده بخشی از نیازهای جامعه استف نحوه تبلیغ آن در شبکه های ماهواره ای صحیح است؟

۷

آیا تبلیغ چنین محصولاتی بر فرهنگ جامعه دینی تاثیر میگذارد؟

۸

با نحوه تبلیغ فعلی این محصولات در شبکه های ماهواره ای موافقید و یا راه های جایگزینی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی وجود دارد؟

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۹

به نظر شما امکان تبلیغ چنین محصولاتی در شبکه های رسمی و نیمه رسمی داخل کشور وجود دارد؟

۱۰

راهکار شما برای تبلیغ کالاهای خاص باتوجه به هنجارهای پذیرفته شده در جامعه چیست؟

گزاره :
در اینجا لازم است قبل از استخراج داده تعریفی از گزاره شود.زیرا کلید واژه های هر سوال به صورت گزاره های زیر مجموعه ی عنوانی در جدول ها آورده شده است.
سایت ویکی پدیا گزاره را چنین تعریف کرده است : ”گزاره در دستور زبان پارسی خبری است که درباره نهاد داده می‌شود. هر جمله را میتوان به دو بخشِ نهاد و گزاره تقسیم کرد. گزاره حداقل یک فعل دارد که هسته جمله می‌باشد. گزاره، جمله‌ای است خبری که می‌تواند درست یا نادرست باشد، هر چند که درستی یا نادرستی آن بر ما پوشیده باشد. ولی جملات امری، پرسشی و عاطفی نمی‌توانند به عنوان یک گزاره گرفته شوند چون بررسی درستی یا نادرستی آن‌ها بی‌معناست.”
هم چنین در کتاب افعال گفتاری ، نوشته سرل ، نیز گزاره با رویکردهای مختلفی آمده است. دراین کتاب ، یکی از آموزه‌های اساسی و شاید اساسی ترین آموزه پوزیتیویزم منطقی (logical positivism) اصل تحقیق[۱] است. پوزیتیویست‌ها گمان می‌کردند که به مدد اصل تحقیق توانسته‌اند مرز قطعی و قاطعی میان گزاره‌های معنادار و بی معنا قائل شوند. به اعتقاد آنان، گزاره‌های معنادار دو دسته‌اند: تحلیلی (analytic) و تألیفی (synthetic). گزاره‌های منطق و ریاضیات گزاره‌های تحلیلی‌اند، ولی گزاره‌های علوم تجربی و عقل متعارف تألیفی‌اند. گزاره‌هایی که نه تألیفی‌اند و نه تحلیلی، مهمل و بی معنایند. از نظر پوزیتیویست‌های منطقی تقسیم بسیار مهم گزاره به تحلیلی و تألیفی با تقسیم مهم دیگری نیز در ارتباط است و آن تقسیم گزاره به ارزشی (evaluative) و توصیفی (descriptive) است. تقسیم اول زیر مجموعه تقسیم دوم است، زیرا گزاره‌های تحلیلی و تألیفی از نوع گزاره‌های توصیفی‌اند. گزاره‌های ارزشی مانند گزاره‌های زیبایی شناختی، اخلاقی و الاهیاتی به دلیل این که نه تحلیلی‌اند و نه توصیفی، بی معنایند، زیرا صرفاً عواطف و احساسات و طرز تلقی‌ها را ابراز می‌کنند. گزاره‌های ارزشی نه صادق‌اند نه کاذب، به خلاف گزاره‌های توصیفی که ممکن است صادق یا کاذب باشند.
۲-۴ داده ها و اطلاعات استخراج شده
به نظر شما هنجار در جامعه به چه معنی است و به چه چیزهایی اطلاق میشود؟

جدول سوال یک

هنجار در نگاه به جامعه

ردیف

گزاره

تعداد
بیان شده

تکرار

۱

جامعه پذیری است

۳

۲-۱

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...